فرصت‌های توسعه بازار روغن با وجود خودروهای الکتریکی‌قسمت ۲

دسته: ویژه بین الملل
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۷
در زمینه توسعه بازار روغن، در بخش‌های صنعتی کوچک از جمله کالاهای مصرفی سریع (FMCG)  {مانند  مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، دارو}و مواد شیمیایی، رشد قابل‌ملاحظه‌ای خواهند داشت، اما در بخش‌های کلیدی تجهیزات حمل‌ونقل و تجهیزات فلزی – با ۳۰ درصد ارزش جهانی- رکود خواهند داشت.
انتظار می‌رود تا سال ۲۰۳۵ میزان ارزش‌افزوده روان‌کارها در سطح جهان ۴۴ درصد افزایش یابد، که عمدتاً به دلیل افزایش نفوذ محصولات معروف یا پیشرفته‌تر و رشد تقاضا در صنعت است. (شکل زیر)  حمل‌ونقل جاده‌ای، تجهیزات حمل‌ونقل، و  FMCG، بخش‌هایی هستند که به‌احتمال‌زیاد بیشترین ارزش‌افزوده را ایجاد می‌کنند.
ازلحاظ جغرافیایی، کشورهای آسیایی، ازجمله چین که عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) نیستند ، با سریع‌ترین استراتژی رشد می‌کنند که به دلیل رشد تقاضا در تمام بخش‌ها، ازجمله حمل‌ونقل جاده‌ای است. انتظار می‌رود که بازارهای نوظهور ۳ درصد در سال یا سه برابر کشورهای توسعه‌یافته رشد کنند و تا سال ۲۰۳۵ ارزش بازار را ۸ میلیارد دلار افزایش دهند. چین همچنان بیشترین میزان رشد را دارا است. کشورهای توسعه‌یافته تنها ۲۰ درصد یا ۳ میلیارد دلار از رشد بازار تا سال ۲۰۳۵ را به خود اختصاص خواهند داد.
با وجود چشم‌انداز مثبت، سه تکنولوژی – فناوری باتری، رگولاتوری سبز و تقویت صنعت- می‌توانند به‌عنوان ریسک، تهدیدی برای سودآوری باشند. درمجموع، این عوامل می‌توانند تا ۱۷ میلیارد دلار (۳۵ درصد) از میزان پیش‌بینی‌شده برای ارزش جهانی (۴۹ میلیارد دلار) در سال ۲۰۳۵ را کاهش دهند. به‌عنوان‌مثال اگر در مورد تکنولوژی باتری، هزینه به ازای هر کیلووات ساعت زیر ۱۰۰ دلار شود- معادل نقطه سربه‌سر- صنعت خودروهای برقی شتاب می‌گیرد.


نوشته شده توسط:پشتیبان - 5418 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱
برچسب ها:
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
طراحی سایتسئوسرویس و تعمیر کولر گازیاجاره ویلا - فروش ویلا - ویلا شمال